Ce brand de parfumuri ți se potrivește în funcție de personalitate

Distribuie articol

Cele mai mari branduri de parfumuri din lume și-au construit o reputație nu numai pentru calitatea produselor pe care le oferă, dar și prin faptul că fiecare dintre ele se adresează femeilor cu personalitate, care știu exact ce își doresc. De-a lungul anilor, Chanel a devenit sinonim cu eleganța simplă, Versace cu senzualitatea, Dolce&Gabbana cu femeia modernă, iar Armani cu femeia misterioasă și rafinată. 

Atunci când îți alegi un parfum, dincolo de aromele pe care le preferi de obicei, vei vrea să optezi pentru unul în care să te regăsești și care să cuprindă valorile pe care tu le apreciezi. De aceea multe femei rămân fidele un timp îndelungat unui singur brand, care simt că le reprezintă cel mai bine. Iată care sunt cele mai renumite branduri de parfumuri din lume și cui se adresează fiecare, astfel încât să poți alege cu ușurință un parfum care să ți se potrivească perfect:

Chanel, emblema frumuseții naturale și a eleganței simple

Chanel este un brand care și-a construit reputația prin hainele elegante, cu croieli clasice, care nu se vor demoda niciodată. Iar când vine vorba de parfumuri, brandul nu s-a abătut de la crezul său. Celebrul Chanel No.5 este un parfum clasic, cu tradiție și cu o aromă puternică, perfectă pentru femeile mai conservatoare sau cele care apreciază clasicul. De-a lungul anilor, Chanel a creat numeroase parfumuri deosebite, însă fără să se abată de la caracteristica principală a brandului: o eleganță simplă, care nu se demodează niciodată. 

Armani, secretul femeii misterioase și provocatoare

Parfumurile Armani sunt rafinate, sofisticate, cu arome care se armonizează perfect între ele. Parfumurile create de Giorgio Armani au, de obicei, mirosuri feminine, florale, care cuprins misterul femeii într-o sticluță cu design simplu și elegant. Însă există anumite note în parfumurile Armani care ne duc cu gândul la o femeie misterioasă, senzuală, care pare că are un secret pe care puțini îl cunosc. De altfel, și în campaniile publicitare ale companiei sunt alese modele care reușesc să exprime chiar aceste calități. 

Versace, pentru femeile senzuale și hotărâte

Versace este un brand care se adresează mai degrabă femeilor tinere, senzuale, care știu ce vor și nu se tem să ceară mai mult. Multe dintre parfumurile brandului celebrează femeia și formele feminine, punând accent pe senzualitatea și puterea ei, motiv pentru care Versace a devenit sinonim cu pasiunea și cu caracterul vulcanic al unei femei în control.

Dolce&Gabbana, reprezentantul femeii moderne

Dolce&Gabbana a lansat primul parfum, Pour Femme, unul dintre cele mai bune din lume, în 1993. De atunci, brandul a început să se adreseze femeilor moderne, tinere, care nu se tem să își afișeze feminitatea și sunt conștiente de senzualitatea lor. Cele mai multe parfumuri ale brandului au note dulci, florale sau fructate, de vanilie sau caramel, iar aroma unui parfum D&G este adeseori puternică și inconfundabilă, fiind perfectă pentru o femeie care știe ce vrea și nu se teme să se afle în centrul atenției. 

Christian Dior, simbolul femeilor puternice

„Parfumul unei femei îmi spune mai multe despre ea decât caligrafia ei”, spunea Christian Dior, unul dintre pionierii parfumurilor pentru femei. Primul parfum al brandului, Miss Dior, a fost lansat încă din 1947 și se bucură de un succes nebun și în ziua de zi. Parfumurile Dior celebrează frumusețea, eleganța, feminitatea și luxul, iar aromele pe care brandul le propune sunt de obicei unele inconfundabile, seducătoare, care se adresează în special femeilor cu o personalitate puternică. 

(P) Material realizat în colaborare cu Sephora.

Sursa foto: rawpixel.com from Pexels